Waar kunt u ons vinden?

Contactgegevens

OPENINGSTIJDEN PRAKTIJK

maandag t/m vrijdag van 8:00-12:00 en 13:00-17:00
In geval van bijvoorbeeld vakantie, personeelsuitje, cursus of nascholing, ziekte etc. kan hiervan worden afgeweken. Dat wordt bekend gemaakt via de website en het antwoordapparaat.

TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID

maandag t/m vrijdag van 8:00-12:00 en 13:00-17:00
Mocht u onverwacht lang in de wachtstand staan omdat het erg druk is aan de balie, stuur dan een e-mail naar info@tandartsjoure.nl met uw wensen. Wij reageren binnen één werkdag.

INSCHRIJVEN

MET UITZONDERING VAN IMPLANTOLOGIE neemt onze praktijk TIJDELIJK GEEN nieuwe patiënten aan. Voor een inschrijving OP DE WACHTLIJST kunt u het inschrijfformulier invullen. Na het versturen nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak ZODRA ER WEER PLEK IS.

PATIENT VERWIJZEN

Voor het verwijzen van een patiënt kunnen verwijzers het doorverwijsformulier gebruiken.

PIJNKLACHTEN SPOEDGEVALLEN

Wanneer u een pijnklacht of spoedgeval heeft, wacht dan niet tot de volgende controle, maar neem contact met ons op! Bel ons indien mogelijk tussen 08.00 en 10.00 uur, zodat u eventueel dezelfde dag nog behandeld kan worden. Acute pijnklachten en spoedgevallen die onmiddellijke behandeling behoeven, zoals bijvoorbeeld nabloedingen of ongevallen, kunnen ALTIJD dezelfde dag behandeld worden. Indien u onverwacht lang in de wacht staat, omdat het erg druk is aan de balie kunt u ook een e-mail sturen aan info@tandartsjoure.nl. Er wordt binnen één werkdag op uw mail gereageerd.

Voor spoedgevallen buiten reguliere openingstijden is via nummer 0900-4112008 (€ 0,90 per minuut) te horen wie er dienst heeft en hoe die te bereiken is. Wij maken deel uit van de kring Heerenveen. Die bestaat uit alle tandartspraktijken van Akkrum, Gorredijk, Heerenveen, Joure, Jubbega en Oranjewoud. Voor behandeling moet u naar de praktijk van de dienstdoende tandarts. Houd er rekening mee dat onze collega’s om contante betaling vragen tijdens de dienst.